Monday, 9 May 2011

Selamat Hari ibu

Tanggal 8 Mei tahun ni ialah Sambutan Hari Ibu yang disambut oleh seluruh dunia.. bagi aku, hari ibu ialah hari2.. tapi mungkin hari ini adalah special ckit kut.. hehe.. Aku juge tak melepaskan peluang untuk mengucapkan selamat hari ibu buat mak yang paling aku sayang di dunia ini.. inilah dia pemenang ibu terbaik PUAN MAIMON BINTI YUSSOF...!!! hehe mak aku ni berasal dari Kuala Selangor! jauh ayah aku merantau dari JB nak cari mak aku kat selangor.. haha.. Alhamdulillah.. selepas mendirikan rumahtangga selama 25 tahun bersama abah, dan menjadikan ibu yg baik.. mak telah dikurniaankan 4 orng cahaya mata.. termasuklah aku...hehe..
inilah gamba mak aku!

syg mak!!!!
Cantikkan mak aku.. hehe.. walaupun umurnya hampir menjangkaui separuh abad, tapi still cun.. masih aktif.. mak mmg terbaik la,, selalu manjakan aku.. hehe.. jgn jealous.. biasalah.. anak lelaki mesti lagi rapat dgan maknye.. sampai dah darjah enam pun, mak yang basuhkan kasut aku.. hehe.. time kasih mak..
SELAMAT HARI IBU!
amer doakan mak panjang umur dan murah rezeki.. he2

bersama mak..

aku jep takde.. hik2..


No comments:

Post a Comment